BERLIJN!!!!??? - Reisverslagen van Xell Julia - WaarBenJij.nu BERLIJN!!!!??? - Reisverslagen van Xell Julia - WaarBenJij.nu

BERLIJN!!!!???

De eerste dag dat ik op school kwam en de kans kreeg, vroeg ik het al:´ is er een mogelijkheid om in het buitenland stage te lopen?!
En ja hoor na een paar maanden hoorde ik dat het mogelijk was!
Ik had niet eens gehoord welk land het was maar ik moest en zou gaan.

tot mijn grote schrik hoorde ik dat de bestemming Duistland was
Duitsland? wat heb ik daar te zoeken dacht ik.

maar ach ik dacht buitenland stage staat goed op je cv.
ook hoor ik van veel mensen dat Berlijn een mooie en leuke stad is.
Ik vlieg zaterdag 10 februari.
Ik stap er helemaal blanko in want ik heb geen IDEE wat ik kan verwachten.

hier zal ik alle interessante dingen delen en ook de tegenslagen delen

veel lees plezier alvast

there is more to come

Recente Reisverslagen:

Xell

Ik ben 17 jaar en heb de geweldige kans gekregen om in Spanje stage te lopen. Ik mijn ervaringen delen En zo blijft mijn familie up to date.

Actief sinds 12 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1954

Voorgaande reizen:

06 Februari 2018 - 06 Februari 2018

BERLIJN!!!!???

16 April 2016 - 02 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: