Nog een paar dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Xell Julia - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Xell Julia - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: xel

Blijf op de hoogte en volg Xell

12 April 2016 | Nederland, Nederland

Het is officeël over 4 dagen ga ik naar Spanje.
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet zo is.
Het idee dat ik zo alles zelf moet doen is niet zo erg, maar in een vreemd land met een vreemde taal!! en 11 weken zonder mijn moeder oh my oh my

Ik ben zo benieuwd, ik moet mij echt uit mijn comford zone zetten,
Maar ik ben toch blij dat ik in aanmerking ben gekomen
We zullen het beleven

LET THE COUNT DOWN BEGIN !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Mijn 11 weken in Spanje

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

i love weekends

14 Mei 2016

och och och

29 April 2016

Stage week

18 April 2016

Spaanse les

17 April 2016

voel mijn voeten niet meer
Xell

Ik ben 17 jaar en heb de geweldige kans gekregen om in Spanje stage te lopen. Ik mijn ervaringen delen En zo blijft mijn familie up to date.

Actief sinds 12 April 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1928

Voorgaande reizen:

06 Februari 2018 - 06 Februari 2018

BERLIJN!!!!???

16 April 2016 - 02 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: